torsdag 9. juni 2011

Venter på nummer 3


Sitter her og gleder meg til søndag, for da skal vi hente et nytt tilskudd til min lille undulatflokk!
Seee så nydelig!


Nydelige lille gutten min! <3 (ja han er så fin at jeg må ha med et fjortisshjerte). Mine to nurk kommer nok til å nyte godt mer selskap, fruen i buret er nemlig ikke helt fornøyd med sin frustrerte frier. Jeg har levd i håpet om at hun skal tro de er de to eneste undulatene igjen i verden, men selv ikke da vil hun ha han! Jeg ser på youtubevideoer av undulater som sitter og koser og pusser og mater hverandre, men her flyr de bare rundt med halvknekte stjerter og er ikke særlig venner. Så da håper jeg altså at denne sjarmøren enten skal vippe Nanna av pinnen (ikke bokstavelig så klart) og at de blir chæster, eller at han finner en venn i Baldergutten. Balder blir ganske ensom og er litt underernært på kontakt og oppmerksomhet. Når de er ute av buret (som er hver dag) sitter han helst på meg eller bikkja og skal ha den full oppvartning! Ikke at det ikke er koselig, men jeg syns litt synd på den lille kroppen.

Men til søndag! Da blire andre boller!! Det vil si, først må jo nygullet stå i karantene bur og temmes.. Men etter det!! Da blire andre boller!

2 kommentarer:

  1. Så nyydelige farger! Pastellfarga pippe, ntaaw <3 Får så lyst på undulater igjen etter å lese om dine her inne, det er skjønne dyr!

    SvarSlett
  2. Ja, det er dyr med personlighet! <3

    SvarSlett