søndag 12. juni 2011

Og to ble til tre

Ja, tre undulater altså!

Idag kjørte vi mange mil heeelt til
Gardemoen og enda litt til for å hente vårt nydelige lille tilskudd til familien! Vi har offisielt fått familieforøkelse! ^^ Skal si han er en akrobat den nye lille tassen! Han har hengt i taket på buret nå med begga beina opp og magen ned! Salto tar han også! Myk liten krabat. Balder har hilst litt på gjennom buret, jeg håper de blir venner. Nanna viser ingen videre interesse utover å prøve å lande på temmeburet en gang for så å brått ombestemme seg.. Ja, ja det seg vel til, hun er bare en uptight biatch noen gang ^^ Skikkelig dame sier noen! Den lille nykomlingen heter foreløpig Birk, av oppfordringer på undulatforumet jeg er på. Jess da, jeg er på undulatforum! Er jeg offisielt geek nå?

Anyhow, her er min nye lille diamant; Birk!




Sjekk kosebartene da! <3

Gleder meg veldig til å bli kjent med den lille karen!


2 kommentarer: