onsdag 20. juli 2011

Musikk

Ja, jeg føler for å dele litt musikk idag! Jeg har nemlig oppdaget et noen sanger i de siste par månedene som virkelig har truffet meg på en måte, som man faller for med en gang man hører dem! To av dem er faktisk med Bruno Mars, og jeg sier faktisk fordi jeg har måtte venne meg litt til stemmen hans. Jeg likte Grenade veldig godt, men Just the way you are var en sang jeg måtte venne meg til, den var så skrekkelig sukkersøt! Allikevel antar jeg at stemmen hans har sneket seg inn i krok i hjernen min som sier "joda, detta er skikkelig bra!" også ble det sånn. Den første jeg deler er Lazy song! For en tøff sang! Passer meg perfect ^^


Den andre er med Rihanna, og jeg føler jeg må si faktisk der også, for herremin for en slitsom stemme! DET var ei dame jeg hadde oppi halsen en stund det! (umbrella ellla ella eh eh eh... *spy*) Men så kom det noen sanger der hun begynte å bruke stemmen sin mer riktig i mine ører, og nå liker jeg henne også! Sangen jeg har dilla på fra henne nå er den nye Man Down.


Neste sang jeg har fått sansen for er ei snuppe som har jobbe for Disney Channel av alle ting! I følge min venn wikipedia har hun spilt hovedrollen i Disneyfilmen "Camp Rock" og har altså prøvd seg litt utenfor filmbransjen som artist. Hun har en riiiimelig god stemme.


Sist men ikke minst kommer sangen jeg oppdaget igår! Mulig jeg er litt treg av meg, men jeg falt iallefall pladask for den! Den er med Eminem, Royce De 5'9" og Bruno Mars. Jeg har alltid vært litt skapfan av Eminem, og likte veldig godt det han gjorde sammen med Rihanna og har i grunn likt alt han har kommet med, iallefall som har blitt radiohits og som var poppis når jeg gikk ungdomsskolen :P Uansett, her er den!


Takk for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar