tirsdag 11. oktober 2011

Du veit det blir en god dag når..

Du veit det blir en god dag når det første din kjære sier til deg om morgenen er "har du ødelagt dusjen IGJEN??" Til mitt forsvar, forrige gang var 31 mai, riktignok i år. Jeg husker facebookstatusen min som noe sånt som "gratulerer med dagen kjære Tom Anders, jeg har ødelagt dusjen." Idag skjedde det mens jeg dusja, ganske upraktisk i grunn. Jeg stod og holdt i den dusjdingsen mens jeg skulle ta såpe, også glapp jeg hele greia så den falt i gulvet! Når jeg tar opp dusjdingsen igjen detter dusjhodet av! Nå spreller slangen rundt i dusjen som noe som vil kverke meg og det var i nettopp dette øyeblikket min kjære kommer inn på badet. Jeg tramper febrilsk på slangen og prøver å få stoppa monsteret, mens han ser oppgitt på kløna. Okei, å knekke festet til dusjhodet to ganger iløpet av et halvt års tid er kanskje litt mer enn gjennomsnittet..

Når dette baderomsdramaet er over, får jeg på meg klær og kikker ut av vinduet, så kommer nok en gang en heldig frase i mitt hode. Du veit det blir en god dag når det er is på bilen. Og du kjører moped til jobb. Over en halv time hver vei..

Til tross for denne starten har faktisk dagen blitt rimelig god! Det må sies :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar